• ホームHome
  • 教育学習支援センター
  • 【イベント案内】[1・2年生対象]広大生懇話会を開催します! [For 1st and 2nd year students] We'll hold the students’ meeting!

【イベント案内】[1・2年生対象]広大生懇話会を開催します! [For 1st and 2nd year students] We'll hold the students’ meeting!

広大生の皆様
※English is below

教育学習支援センターより、1・2年生対象の懇話会のお知らせをいたします。
広大生同士、普段の学習の悩みや気になっていることなど、なんでも気軽に話しましょう。

日時:2021年12月15日(水)16:30~17:30

会場:学生プラザ1階

内容:集まったメンバーで、学習・生活上の悩みから、普段気になっていることまで気軽に話しましょう!
   教育学習支援センターの学生スタッフ(大学院生)に相談することもできます。
   グループに分かれて、自由に話す時間をたくさん設けています! 
     ※新型コロナウイルス感染防止対策を講じた上で実施いたします。

定員:30名程度(先着順)

申込方法:参加を希望される方は、以下のURLから参加申込を行ってください。
     ※申込期限は12月14日(火)正午までです。

(URL)
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3VQExGOyJkmGjY4SZA03ULZUxjQXsaZMhbbnEXL4HS9UN05BREIxSFJSN1FCMlhSUTNSWUZIUVdEQi4u

なお、懇話会参加にあたり、新型コロナウイルス感染対策として、以下の点についてご理解・ご協力をお願いいたします。
 〇受付の際、検温を実施し、37.5℃以上の熱がある場合には参加をお断りさせていただきます。
  また、当日、咳・咽頭通などの症状がある場合には参加をお控えください。
 〇会場では、必ず不織布マスクを着用していただき、手指の消毒をお願いいたします。
 〇懇話会中の飲食は禁止となります。
 〇新型コロナウィルスの感染状況によっては懇話会を中止する場合があります。
  中止となった場合は、申込時にお知らせいただいたメールアドレスにご連絡させていただきます。

その他、別途ご質問がある場合は、下記メールアドレスにご連絡をお願いいたします。

 

-----------------------
Dear HU students

The Center for Academic Practice and Resource will inform you of the social gathering for 1st or 2nd year students.
Feel free to talk with other HU students about anything, including your usual study problems and concerns.

DATE:Wednesday, December 15, 2021, 16:30-17:30

LOCATION:1F, Student Plaza

CONTENTS:Would you like to expand the circle of exchange?
      Let's feel free to talk with the gathered members from their learning and life problems, etc.
      You can also consult with student staff (graduate students) at the Center
      for Academic Practice and Resource.
      Divide into groups and have plenty of free time to talk!
      ※We will implement it after taking measures to prevent infection with the new coronavirus.

Capacity:30 people (First-come-first-served basis)

How to apply:If you would like to participate, please apply for participation from the following URL.
       ※The application deadline is noon on Tuesday, December 14.

(URL)
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3VQExGOyJkmGjY4SZA03ULZUxjQXsaZMhbbnEXL4HS9UN05BREIxSFJSN1FCMlhSUTNSWUZIUVdEQi4u

In addition, when participating in the social gathering, we ask for your understanding and cooperation regarding the following points as measures against the infection of the new coronavirus.
 〇At the time of reception, we will measure your temperature and refuse
      to participate if you have a fever of 37.5℃ or higher.
      Also, please refrain from participating if you have symptoms such as coughing
      or pharyngeal passage on the day.
 〇Please be sure to wear a non-woven mask at the venue and disinfect your fingers.
   〇Eating and drinking during the social gathering is prohibited.
   〇The social gathering may be canceled depending on the infection status of COVID-19.
      In case of cancellation, we will contact you at the email address you provided when you applied.

If you have any other questions, please contact us at the email address below.

 

【問い合わせ先/Contact】
教育学習支援センター/Center for Academic Practice and Resource
e-mail:capr@office.hiroshima-u.ac.jp
    (@は半角文字に置き換えてください/Please replace @ with half-width characters)


up